Страници

сряда, 4 февруари 2015 г.

Моето преживяване "ЕРАЗЪМ" в Малага (част 1)

Здравейте интернет,
в днешния пост искам да ви разкажа малко за последните 5 месеца от живота ми. Аз съм студентка в Стопанската академия в Свищов, 3 курс, МИО. Миналата година по това време разбрах, че университета ми има връзки с два университета в Испания.( избрах Испания, защото съм живяла тук и говоря испански). Университетите за които можех да кандидатствам бяха в Уелва и Малага, след кратко проучване в google видях, че в Малага има Primark и си казах това е! Моят град! Хахах, да наистина избрах университета, защото в града има определена марка магазин за дрехи :D
Датата на която трябваше да пътувам беше 18 септември, 2014 година. Чаках я с нетърпение цяло лято. За първи път отивах в чужбина сама и се чувствах независима и пораснала. Приготовленията бяха започнали два месеца преди да тръгна, търсех си апартамент( макар, че единствения начин да намериш е на място), търсех си приятели в групи във фейсбук и разглеждах снимки на града. Това което най- ме радваше, беше че ще прекарам една топла зима. Тук температурите не падат под 10 градуса през зимата, но за сметка на това нямат отопление в апартаментите и се оказа, че прекарах най-студената зима в живота си хаха. Ирония на съдбата.
И така денят дойде, беше 18 септември, рано сутринта родителите ми ме изпратиха на летището и с малко тъга се сбогувахме. Нямаше да ги виждам 5 месеца ( или поне така си мислех в момента).
Гледката от прозореца на самолета
Пристигнах в Малага, времето беше топло и слънчево. Летището е на около 10 км извън града и трябваше да намеря начин да стигна до центъра, защото бях си резервирала хостел за 3 нощи докато си намеря апартамент. Точно срещу изхода на летището видях спирка на влака/метрото. Билета от летището до Малага ми излезе 1,75 евро и след това разбрах, че това е най-бързия начин да се стигне до града и най-евтиния. Като слезнах от метрото се озовах в центъра на Малага с никаква идея на къде да потегля и с 2 куфара ( единия от които 20 кг). Попитах един човек за най-близката стоянка на таксита и си хванах такси до хостела. Излезе само 5-6 евро, бях учудена колко евтино излезе. Бях си резервирала легло в този хостел. Беше доста евтино (10 евро) на вечер и много прилично. На терасата имаше страхотна гледка към Малага и закусвах там. В хостела се запознах и с много приятни хора, като с един от тях все още общувам.
Гледката от терасата на хостела.
Много доволна останах от избора си на хостел, беше в центъра, много тих и имаше страхотна кухня с всичко необходимо, за да си сготвиш каквото пожелаеш. Там останах три нощи и имах късмета да си намеря стая в апартамент още на втория ден. Беше първия апартамент, който видях, харесах го и веднага си платих предлатата.
Това е холът

А това стаята ми
Всичките декорации в стаята, както и спалното бельо са от Primark. На третия ден се нанесох в апартамента и бях сама, защото другите още не бяха пристигнали в Малага. Живея с две момчета, испанци и едно момиче от Бразилия, които ще видите в следващи постове.
Това е от мен за сега, очаквайте продължение много скоро. 

Чао интернет 

Няма коментари:

Публикуване на коментар